Sista dagen på lovet...

Okej... Idag är det måndag... Imorgon är det tisdag och då börjar vårterminen. Det innebär att det bara är en termin kvar i skolan, någonsin. Sen tar vi studenten! Underbart! Längtar typ ihjäl mig. Men först händer något annat som jag försöker undvika att tänka på... PA ska in... Men efter 2 mars 2007 14:00 så är jag fri! :D

Alla dagar (eller kvällar ska jag säga) från och med att jag kom hem från lägret förra tisdagen så har jag träffat folk och gjort saker. Jag kan ju dra det här. :P

Tisdagkväll: Gick till kyrkan med Rut, Sofia och Johannes (men det vet ni ju redan. Hehe)
Onsdagkväll: Var hemma hos Ludde med alla kyrkvännerna (som ni också redan vet :P)
Torsdagkväll: Gick hem till Rut vid typ 9 tillsammans med Maria. Vi såg en flummfilm som hette Alfi och åt godis. Myspys.
Fredagkväll: 18 års party hemma hos Petra. Söta, fina Petra som fyllde år. Det var roligt. Massa av henna kompisar från Nässjö var där. Men också mina (och hennes så klart) vänner från skolan och kören. Trevligt värre.
Lördagkväll: Spelkväll hemma hos Rut med Maria, Johannes och Meffe. Jag och Johannes vann när det var sjukt lika. Haha. Vi är bäst. :P Men det var roligt. När vi skulle gå började Rut kittla mig och eftersom det var mitt i natten fick jag skratta ljudlöst och sen hjälpte Johannes och Meffe också till. Det var sjukt jobbigt och jag fick typ ont i magen av att skratta så mycket. :P Taskigt att vara 3 på en. Men ganska kul. Hehe.
Söndagkväll: Ännu en spelkväll, denna gången hos Lousie. Det var jag, Maria, Rut, Anna, Petra, Eva-Linn och så klart Lousie då. Hehe. Spelade Alias. Världens roligaste spel! Sen var jag och Rut asflummiga och betädde oss värsta nördigt med aliasklubb mm. ;) Hihi. Det var jättekul! Åt mycket goda scones också. 

Efter alla dessa kvälla har jag kommit hem kl 2 eller runt 2... Haha... Ganska jobbigt att skolan börjar imorgon då... :P Synd också för det innebär slutet för dessa roligt kväller. Tycker om mina vänner så mycket! Det är så roligt att vara med människor som man vet tycker om en. :D Kommer sakna det när skolan börjar... Men det finns ju helger! Hihi. Nu ska jag åka till stan med några av vännerna. Ha det bra och ta hand om er finaste! Pussar 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men malin, jag tycker inte alls om dig, det har du ju missuppfattat helt! ;p I alla fall inte längre, när du stavat fel på mitt namn 2 ggr i din blogg!! kanske du ska börja säga lollo, det är väl lättare att stava?
Ja, du och rut blev GANSKA flummiga fram mot slutet.. haha men lugnt, jag var väl också det =) kul att ha er här, det får vi gö om!

2007-01-08 @ 12:44:03
Postat av: Linda

men jag tycker ju om dig... =) och vi går i samma klass. för det mesta :P man kan vara så flummiga i skolan också faktiskt! hehe. pussochhej

Postat av: Linda

vi har klarat första dagen i skolan, och första dagen på vårt nya liv. gratulerar. Och grattis till en ny snygg blingbling-mun. I like. Puss

2007-01-09 @ 17:11:04
URL: http://lindyhopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback