Ny design

Imorse hade jag engelska lektion. Vi jobbar just nu med ett arbete, och jag och Emma jobbar om The Beatles. Så tänkte vi att vi skulle vara duktiga och faktiskt komma till skolan 8.10 och komma igång med arbetet. Så vi var där, vi gick till datasalen, satte oss i den tomma salen, letade fakta på google... Sen gick det bara utför. Vi hittade ingenting. Kom även fram till att vi inte skulle hinna till biblioteket pga att det öppnar så förbaskat sent. Så då kom vi på den smarta idén att Emma skulle hjälpa mig och fixa till min tråkiga blogg lite. Lilla duktiga, tekniska Emma är anledningen till att det nu ser ut som det gör. Och kanske min egna fantasi också, jag ska inte skylla allt på dig Emma.  Måste påpeka att vi hade ganska tråkigt... :P Och Linda jag tycker faktiskt att det är ganska mycket jag ändå. :P

Har haft en trevlig helg. Träffat Rut varenda dag. Tycker om dig Rut! Imorgon är det öppet hus med skolan... Då kommer det massa 9:or och ska titta på oss. Ska sjunga för dem i matsalen. Undra hur det kommer gå med tanke på att jag får min tråd då... Till tandställningen. Alla säger att jag kommer ha väldigt ont i munnen efter det... Så jaa... Vi får väl se... Hehe. 

Ikväll ska jag nog träna. Om jag får tag på Jenny. Har dock inte försökt än men... Hon kanske har försökt få tag på mig... Min mobil har varit död idag. Shit hur klarade jag mig? Hehe. Men det gick ganska bra faktiskt. Men kan överleva en dag utan att vara fullt kontaktbar. Faktiskt.

Ha en trevlig afton kära vänner. Tycker om er alla massa! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att du tog en del av ansvaret för din fruktansvärt...snygga(?) blogg.Du är fin Malin.puss

2007-01-15 @ 19:35:06
Postat av: fortfarande LOUISE!

heej! jag diggar den nya designen, speciellt de gula runda prickarna. De säger nåt speciellt, det ringer en klocka liksom.. desperat? ;p

Du glömde säga att du träffade mig i helgen också, om än inte varje dag. Fast det kanske var lika bra, du hade bara stavat mitt namn fel =D

Sj har jag dansat balett med petra idag! Det var jätteroligt! Det roligaste var när vi skulle böja oss ned en gång, och jag slog huvudet i petras rumpa som stod framför mig =D

Har även lyckats övertala Hannes att komma på ert öppet hus imorn(eller jag övertalade mamma..)

Nä, nu ska jag hänga på msn hela kvällen, för jag börjar typ 13 imorn =)

kraam!

2007-01-15 @ 22:05:13
Postat av: Jenny

Haha, din design är lite hysterisk kära Malin! But we all love you anyways!

2007-01-16 @ 21:19:48
Postat av: Linda

bara så du vet - från och med nu strejkar jag från din blogg. Kommer inte läsa om du inte ändrar design. Mohaha. Men seriöst, dör ju typ!

Heh.

2007-01-16 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback