Måndag

Jag lyckas aldrig komma på någon givande rubrik. Vad ska man ha en sån till egentligen? :P

Vet inte vad jag ska skriva här egentligen... Har inte kommit på något... Vill inte alltid nämna skolan... Det finns ju saker jag skulle kunna skriva... Men jag vill inte att alla ska kunna läsa... Man vet ju aldrig vilka som läser ens blogg... Om det bara var de som brukar kommentera hade det ju varit okej...

Gick iallafall till gymmet för ett tag sen och skulle träna yoga hade jag tänkt. Men då fanns det inga platser... Usch vad arg jag blev... Så himla irriterande... Jag fick helt enkelt gå hem igen... Hade velat gå på promenad med någon nu... Men det finns ingen som kan... Alla bor så långt bort eller har andra saker för sig... Jag saknar Nadia. Att Paris ska vara så långt bort.

Igår kväll var en skum kväll... Vet inte vad som hände.. Allt blev bara så konstigt och fel... Åh jag vet ingenting... Jag gör bara fel och säger fel saker hela tiden...

Nej nu ska jag sluta babbla... Detta blev verkligen ingenting vettigt... Bara massa svammel som ingen lär fatta något av ändå. Dagens höjdpunkt var iallafall när alla sa hej till mig när jag kom till svenskalektionen. Det var så skönt att få höra folk som låter glada när de ser en. Så tack för det älskade flickor! Det är sådana småsaker som förgyller ens vardag. Tycker om er! 

Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe kul du, du låter lika förvirrad som jag =) förlåt att jag var så asocial på msn, hade mkt för mig. Är också skittrött=S ska därför sova nu. Vi får prata imorn, då ska vi prata MYCKET tror jag =D
kraam och natti (

2007-01-29 @ 23:27:50
Postat av: Linda

vi saknar dig när du är borta, OCH jag fattar vad du menar på din blogg. Vi hade ett givande samtal på msn tycker jag allt. Du får prata om allt mellan himmel och jord med dmig. just so you know. hehe. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback