Lumor

Okej... Nu är jag inte sur på datorn längre för att allt försvann så nu kan jag skriva det jag försökte skriva förut... :P Haha. Usch det lät nästan som om jag menade att datorn var en person. Jag har inte varit inne på datorn sen i onsdag. Det är ändå en bedrift. "Akta dig för lumor" Har dock varit upptagen... Det blir ju lätt att man hamnar här när man inte har något bättre för sig... Men det känns ju skönt att veta att man har ett liv iallafall. ;)

Vad var det nu jag skrev förut... Hm... Något om att jag varit på Hjärta för Göteborg i helgen och att det var mycket trevligt. Ska dit ikväll igen, snart. Efteråt blev det mysiga cafébesök med fina vänner. Jag är så tacksam för att ni finns! Ni är änglar allihoppa.

Sen babbla jag lite om min underbara bok som jag håller på och läser. Ska skriva ett reportage om den till på onsdag och jag har typ kanske 150 sidor kvar eller så.. :P Men det gör inget, det löser sig. Men boken är iallafall helt underbar! Hon beskriver kärleken så oerhört fint att man blir kär i själva kärleken. Jag älskar böcker som är skriva av brittiska författarinnor på 1800-talet. Mm. Jag vet en som kommer tycka att jag är patetisk. Ingen nämnd, men jag kan gissa att du känner dig träffad :P Haha. Dock är boken ganska skum så jag vet inte om så många andra skulle gilla den... :P

Borde typ gå och fixa till mitt hår nu... Jag måste verkligen klippa mig snart... Vill ha tillbaka mina fina lockar. Blir helt galen när jag ser bilder från sommaren för två år sen. Åh. Men det är ju gaaanska ytligt att bry sig om det. Usch på mig. :P

Ha en trevlig kväll människor och tänk på att det bara är två veckor kvar till lovet nu! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du är fin.

2007-01-28 @ 18:38:10
Postat av: maja

höhöhöhö.

2007-01-29 @ 09:11:41
Postat av: Hjalmar

Vad heter boken då?

2007-01-29 @ 21:20:53
Postat av: Lollo

ja, vad är det för bok? Inte Jane Eyre eller(har glömt hur man stavar det, lol)? den har jag läst iafl, på engelska!

2007-01-29 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback