Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Ja... Igår kom snön... Och idag kom det ännu mer... Usch. Visst kan det vara lite mysigt när man sitter inne och tittar ut på de stora flingorna som singlar ner... Men sen när det blir några grader varmare kommer slasket.. Usch... Jag hatar vinter... Hehe. Nu är jag glad och positiv eller hur? Men ett snöbollskrig hade kanske varit lite kul... :P

Kom till skolan imorse så visade det sig att vi inte skulle ha någon lektion. Fy vad segt det var. Mellan halv nio och tolv hade jag alltså bara tjugo minuter piano... Fast snart ska jag gå och spela lite flöjt på Elisabeths sånglektion. För jag ska få spela i vår Sound and music! Hoppas verkligen det går bra... Är svårt att få rena toner med bajs-tandställningen. Men det löser sig som allt annat.

Ikväll är det kör och sen ska vi nog börja med vår bönegrupp. Det ska bli trevligt. Och jag ska faktiskt laga mat alldeles själv innan kör pga det. För jag är inte helt handikapad i köket. Så det så! :P

Här sitter jag alldeles ensam i datasalen i skolan. Det känns ganska så mobbat... Men om typ tio minuter börjar henns lektion. Så jag borde dra mig bort mot andra huset... Men det är snö... Och kallt. :P Haha. Dagens i-landproblem ja. Nej nu tar jag tag i mig själv och går. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback