I skolan...

Nu sitter jag här igen... I skolan. Men jag har iallafall inte lektion, så så oseriös är jag inte. Har håltimma och bakom mig sitter Emma och Linda och jobbar med sitt PA, de duktiga svinen. Jag orkar inte ens försöka med mitt... Den är ändå snart bamba... Hehe... Jag är hungrig...

Det är segt att komma tillbaka till skolan när man har haft en jättebra helg. Men jag behöver verkligen mina helgnätter för annars skulle jag dö av tristess. (Hur nu det stavas). Det nya schemat börjar idag... Har dock inte fått något en, men jag hoppas att jag inte har några oväntade lektioner som jag missar... Haha. 

Nu kom det massa folk... Borde kanske inte sitta här och skriva blogg då... Lite dumt kanske. Jag själv hade blivit väldigt sur på mig. :P Kanske ska gå och se om jag kan få ett schema så jag vet när jag börjar imorgon. Det brukar vara en bra idé... 

Nu gick jag. 

Kommentarer
Postat av: Linda

glömde fråga, fick du schemat? hehe

2007-01-22 @ 14:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback