God morgon

Sitter här vid datorn innan jag ska dra till skolan... Lite illa, men jag var faktiskt tvungen att skicka mitt PA till mig själv så jag kan jobba med det i skolan sen... Så det så.

Fick en tråd i tandställningen igår. Det är liiite jobbigt att äta nu... Åt soppa till middag igår och är tvungen att dricka någon skum yoghurt (med honung? :S) till frukost... Usch... Hehe. Men att sjunga funkade fortfarande alldeles utmärkt. Inga problem. Skönt, för det gör jag ju ganska ofta om man säger så... Hehe. Öppet hus igår... Ganska misslyckat. Första gången, då det var mest folk, sjöng vi heeelt falskt. Usch det var hemskt. Sen sista gången, när det kanske var fem nior med familj, sjöng vi jättebra! Haha. Knasigt.

Tycker ni att jag ska ändra min design eller? Blöder ni i ögonen varje gång ni ska läsa? Det är ju ganska otrevligt, så jag funderar seriöst på att ändra tillbaka till något mer normalt. Hehe. Speciellt om ni (Linda) slutar läsa bara för de gräsliga färgerna  ;) Haha. 

Jag har ingen täckning alls på min mobil någon stans i min lägenhet... Det är ganska skumt tycker jag. Den säger bara att den söker... Mysko... Kanske har det rammlat ner ett träd på någon av comviqs ledningar? Hoppas att det åtgärdas snart... Vill ju kunna använda min mobil. Jaja. Det här behövde ni veeeerkligen veta känner jag... :P

Nu ska jag kanske klä på mig och borsta mina tänder hysteriskt noga, som tandläkaren sa till mig att jag måste göra. Orkar man det? Nej... Hehe. Men kläder brukar vara bra att ha. Jag fryser nog om jag går ut i min pyamas ;) Öh, hej jag är inte alls flummig idag. Haha. Ha en trevlig dag i skolan människor.

Kommentarer
Postat av: fortfarande LOUISE!

haha flum! snurr snurr. ok, färgerna är lite hysteriska (nu är det VERKLIGEN guladesperataprickar, haha!), men behåll prickarna iafl =)
kraam

2007-01-17 @ 18:28:38
Postat av: Linda

jag skolkar från och med nu från din blogg.

2007-01-17 @ 21:08:05
Postat av: fortfarande LOUISE!

gillar den nya stilen, gul och glad och fin. men vart tog prickarna vägen? =S

2007-01-17 @ 22:29:17
Postat av: Rut

jag fick inte se din hysteriska färgsättning.. =( fast jag kanske ska glädjas! höhö..
nu ska jag gå och lägga mig, du fick mig precis att logga ut från msn i tid. tack! hur skulle jag klara mig utan dig? eller vänta hur SKA jag klara mig utan dig?! du måste lova att sitta på msn varje dag om du flyttar från Gbg när du ska vara voluntär för annars dör jag av sömnbrist!
god natt!

2007-01-17 @ 22:30:40
Postat av: Emma

Oj va könt att man äntligen kan läsa din blogg igen utan att få migrän och ögonfel :)

2007-01-17 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback