Uppfriskande promenad

Har just kommit hem från en mycket uppfriskande promenad i det vackra vädret. Dock är det ju ganska mörkt nu, men det har varit vårkänslor i luften idag. (Alltså inte sånna där när man är kär på våren... Utan mer att det har känts som vår i luften... :P Haha.) Himlen är jättevacker nu när solen nästan är helt nere, röd och fin. Nu är jag pigg och sugen på att hitta på något roligt ikväll. Frågan är bara om det finns någon att hitta på något med... Hehe.

Jag längtar till sommaren. Till studenten... Fy vad roligt det kommer att bli. Fatta 12 år i skolan är då över... Gaaaah! Helt ofattbart. Men total lycka. Sen blir det förhoppningsvis Taizé vilket blir underbart som alltid. Vi kanske ska flytta också... Till Träkilsgatan. Det är ju lite trevligt, men jag kanske inte hinner bo där så länge... Om jag får en plats som volontär. Hoppas hoppas hoppas.

Alltså jag kom just att tänka på en sak... Det är lite konstigt att ha samma vänner som sin syster... Eller alltså det kan bli lite konstigt... Idag har Maria umgåtts med Rut tex. och igår gjorde jag det... Det känns liksom helt skumt bara... Det borde känas ganska udda för de som är vän med oss båda också... Att göra olika saker med oss och så... Hehe... Äsch det kanske bara är massa svammel och överanalyserande tankar... Men det slog mig nu när Maria kom hem från Rut... Hehe. Inte så intressant att läsa om kanske...

Nu är det dags för middag. Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag har också funderat på det här med systrarna claeson. jag tycker itne det känns skumt, men jag kan tänka mig att ni tycker det. först när vi lärde känna er, trodde jag att ni brukade umgås, i och med att vi alltid träffade er samtidigt. men så är det ju int eriktigt..:D

2007-02-03 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback