Sportlov

Nu är det lov. Det är ändå väldigt skönt även om det nästan inte känns som om jag har gjort något vettigt hittills. Jag har varit så himla slapp... Pluggade inte ens ordentligt till det ända provet vi har haft... Fick i och för sig MVG ändå (hur 17 jag nu lyckades med det? Haha), jag borde vara mer seriös... Efter lovet ska jag ta tag i pluggandet. Och på lovet är det PA som gäller... Fatta vad skönt om jag hade kunnat skriva klar hela boken nu... Shit var trött jag är på Clara Schumann....

Idag har jag haft det så himla mysigt med Maria. Vi har suttit och sjungit en massa Hello Safride-låtar. Jag önskade bara att jag också kunde vara så duktig på att spela som hon är så jag hade kunnat spela med. Men jag får skylla mig själv som inte övar... Måste börja med det. Vill verkligen kunna ju. Det finns så mycket som hade varit roligt att kunna... Massa språk, massa instrument, hela världens karta utantill, alla flaggor... :P Och massa ord. Det är så spännande med ord. Hur folk uttalar ord och så. Jag har pratat en del om det idag och tidigare i veckan. Okej nu låter jag värsta vetgirig och nördig typ. Hehe. 

Lovet lär bestå av två saker. Vänner och PA. Förhoppningsvis i den ordningen... Fast det kanske skulle behöva vara tvärtom... Vi får se helt enkelt. Jag får lägga det i Guds händer så löser sig allt. Så skönt att kunna lita på det. 

Ha ett nice lov vänner! Vila och ta det lugnt. Tycker om er!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Gött med ett MVG där :) Du är ju lite nördig måste jag säga, kunna alla flaggor utantill frågetecken. Plugga inte ihjäl dig är du snäll. I like you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback