Hej jag har noll självdisciplin

Det är onsdag och klockan är 14.51 vilket innebär att det är två timmar kvar på min PA-lektion. Varför sitter jag då och skriver blogg undrar du. Jo det är just därför att jag är så svag.... Jag började faktiskt skriva... Men sen ringde mamma och så var jag tvungen att gå ner, och vad finns där om inte vårt modem. Var bara tvungen att kolla allas bloggar och se vilka som var inne på msn. Lumor! Usch usch.

Jag råkade nyss bita en godis så att min tandställning hamnade helt skevt. :S Men jag väljer att ingorera det och låtsas som ingenting när jag går till tandläkeren sen. :P Godis är ju så gott... Varför måste det var det? Det är dumt. Återigen ett bevis på min dåliga självdisciplin. Det är ju liksom jag som går in i affären och betalar för skiten... Jaja...

Nej men under lovet, då ska jag skriva klart mitt PA har jag bestämt. Då får ingen av mina kompisar vare sig ringa mig, sms:a, prata med mig på msn (om jag loggar in), maila eller ta kontakt på annat sätt. Det är väldigt viktigt återigen pga min svaga disciplin eftersom jag lär hitta på ursäkter att inte skriva... :P

Nej nu får det vara nog med babbel. Det är dags att jag tar tag i mitt liv. För underhållande läsning och annat, kolla Emmas blogg om mig. :P Haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback