Flytt och barn

Igår blev det bestämt. Vi ska flytta till Träkilsgatan 65 den 1 augusti. =) Det kommer nog bli väldigt bra. Där får jag ju närmre till kyrkan och en del annat. Tyvärr längre till vissa saker, så klart. Men det är smällar man får ta. Vi får sjukt mycket billigare hyra iallafall. Så nästa sommar blir det solsemester med familjen sa mamma. Ja tack.

Andra glada nyheter är att min kusin fick barn i lördags. En liten flicka. Hoppas att vi får hälsa på henne snart. Ett litet nytt mirakel. För det är det ju verkligen. Att allting kan funka så bra. Förstår inte hur man inte kan tro att det finns någon som tänkt, en skapare, bakom det. Nu tänker ni säkert, men hon gillar ju inte barn. Det är ganska sant. Men hur kan man tycka illa om ett litet nyfött barn som ligger och sover och ser ut som en ängel? Det är mest barn i flock i så där 6 års åldern jag har något emot... :P Och mina egna barn kommer aldrig bli jobbiga och jag kommer tycka om dem så otroligt mycket. Så klart. Hehe.

Det var det... Vad har jag nu att delge med världen? Inte mycket skulle jag tro... Men här kommer ett visdomsord: Sov inte endast 4 timmar en natt. Det är ingen bra idé!

Nu ska jag gå och träna. Det känns helt ofattbart att det är jag som skriver det. Om någon hade sagt till mig för ett år sen att jag skulle börja träna hade jag skrattat åt personen typ... :P Under kan ske. Hehe. Ha en trevlig kväll kära vänner.

Kommentarer
Postat av: Emma

Barn i flock asså...hehe. Kul uttryck. Ingen engelska imon nej. Gött då har jag bara en lektion imon igen. I like it and I like you. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback