Fin frisyr?

Ja det återstår ju att se. Jag ska snart iväg och klippa mig... Kan inte minnas när jag senast blev nöjd när jag klippte mig... Jo! När jag klippte upp håret första gången (för två år sen) och upptäckte att mitt hår egentligen är lockigt... Ibland iallafall, när det vill typ. Idag hoppas jag att det vill. Jag saknar mina lockar massa ju. *Pling* dagens i-landsproblem.

Idag har jag övat på Utan dina andetag tillsammans med Maria. Vi ska sjunga den på nästa musikafton. Ni är hjärtligt välkomna. Men det var svårt att sjunga med massa, massa känslor... Leta fram dem som man typ försöker gömma. Det går ju i och för sig mindre bra... Men dock... Sjunga med massa värme och kärlek till en tavla. Fast jag ser ju något annat framför mig... Jaja. Världens vackraste låt skulle jag tro.

Ikväll blir det kör och sen bönegrupp. Fast först måste vi ha ett jobbigt årsmöte med kören... Sen när blev vi så himla seriösa? Hehe. Kan vi inte bara sjunga och så är det bra med det... Fast det hade varit roligt om vi hade haft intagningsprov... :P Hehe. Men allvarligt talat tycker jag nog att det behövs... Orka skämas varje gång vi sjunger för folk för att vissa folk envisas med att vara med fast de inte kan sjunga... Suck. :P

Jag har träningsverk... Ajajaj... Ont i armarna... Hehe. Tränade lite sånt med vikter i söndags med Samir. Igår tränade jag också... Sprang med Jenny. Längesen vi sågs innan dess. Nice. Imorgon går jag nog på Pilates alldeles ensam. Jag tycker att det är ganska duktigt av mig faktiskt. Kommer dock tvätta håret 4 dagar i rad... Det sliter på håret och det är inte bra för min hud att duscha så ofta... Men men... Det är smällar man får ta. :P

Undra när jag ska åka? Det kanske jag ska kolla... Såg bild på mitt kusinbarn igår. Sötnos. Wilma ska hon heta. Fint. Nu ska jag gå om tio minuter. Önska mig lycka till med håret... :P Hehe. Tjolahopp

Kommentarer
Postat av: Louise

vadå jobbigt årsmöte?!? det är jättebra ju, tänk dig om vi typ hade låtit david fortsätta att sköta allt, hur skulle det funka tror du?

å jag ska klippa mig på fredag! och det ska bli så skönt, jag har ju inte haft en frisyr på jättelänge, det är bara.. typ långt.. =p
kraam!!

2007-02-07 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback