En dag i ett liv

Snön håller i sig. Vad var det jag sa? Det kommer vara snö på min födelsedag... Som vanligt. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna det. Det är verkligen sjukt kallt... Soooooooooommar. Jag önskar mig sommar i födelsedagspresent. Någon som kan ge mig det kanske? Eller kanske han som saknas för att min highschool-film ska få ett lyckligt slut? Ja tack.

Skolan idag... Vi övar och övar till Sound and music... Shit hur ska det gå? Men det är ju roligt. Jag tycker om att spela teater. Fatta vilken möjlighet vi får att göra detta på skoltid. Det är asgrymt egentligen. Svårt bara att tänka på när det är stressigt med tidspress. Jaja det ordnar sig. Det kommer bli bra. Sen var det kultur och idéhistoria. Alltså seriöst det finns inget som är tråkigare! Jag var nära att somna... Blää på det. Men sen fick jag gå hem.

Nu är jag då alltså hemma... Ska försöka skriva klart det sista kapitlet. Måste bara komma på med ett bra avslut så det inte blir helt mesigt. Sen får jag ägna helgen åt den vetenskapliga delen. Men jag håller ut. Det är bara en vecka kvar sen är det över. Jag ser ljuset i tunneln och jag vet att det inte är ett tåg. :P

I eftermiddag bär det av till kyrkan. Först konfirmander och sen ungdomsgrupp. Lite blandade känslor... Vet inte vad jag tycker... Äh... Det blir nog kul... Orkar inte tänka. Finns för många känslor, vet inte vilken jag ska välja... Blä varför måste allt vara så svårt?

Stackars dig och stackars mig. Det är en konstig värld vi lever i.


Funderar på mat... Kanske inte riktigt än dock. Är så sjukt sugen på kakor och sånt hela tiden... Tröstäta frågetecken. Nu har jag nog inget mer att säga... Blir alltid massa babbel... Som säkert ingen tycker är spännande att höra om... Men det blir kanske lite som min psykolog istället... Hjälper att förstå vad jag egentligen känner och vill... Eller inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback