Bajs på att ha prov

Haha. Jag hade prov idag. I kultur- och idèhistoria. Det gick bajs tror jag. Men det gör ingenting för jag får skylla mig själv. :P Började typ plugga kl 9 igår... Eller jag hade läst lite i mina antekningar innan det på dagen... Men det kallar jag kanske inte att vara väl förberedd på ett prov. :P Hehe. Jag orkar inte ens bry mig om ifall det gick dåligt, det löser sig alltid. Jag lär ju inte få IG i kursen liksom...

Några undrade vilken bok det var jag nämnde i ett inlägg för några dagar sen. Det var Svinlande höjder av Emily Brontë. Men jag vet inte hur många andra som skulle gilla boken förutom jag... För den är ganska skum som sagt.

Idag är det konfirmander och sen UG, eller ugg som Rut säger. Sötnos. Men det ska iallafall bli väldigt roligt. Förra veckan missade jag ju UG p g a att vi var på Cats med skolan. Känns som om det var år sen jag var där bara för det. Där är alla så bra. Jag tycker så mycket om att vara där. Det finns nog ingen stans jag känner mig så omtyckt och så att jag kan vara mig själv som där. Eller med mina vänner ibland också förstås. Hehe. Iallafall ni fattar. Det är bra där.

Jag kom på en sak... Jag hade ju en kalender här på min blogg... Och jag vet ingen som har lämnat pengarna som de kom upp i till mig så att jag kan ge dem till vår insamling till Rumäniens gatubarn. Så det får ni allt ta och göra allihoppa. Typ Emmy, Louise och Rut tror jag det var. Någon mer som jag glömde nu så förlåt. Hehe. Det var det.

Nu blev det lagom långt. Uppdaterad blogg. Håll till godo. *Poff*

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Eller med mina vänner ibland också förstås"


ibland?

2007-02-02 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback