7 dagar kvar

Klockan är nu lite över ett på natten... Jag har seriöst problem med att gå och läggs mig på nätterna... Men imorgon är det lördag och då är jag ledig. Iaf mesta delen av dagen. Jag ska vara med och sjunga på Julmusiken i Habo kyrkan. Kom på att jag inte har en aning om hur jag ska ta mig dit... Men jag får väl ringa mig körledare så att jag kan få skjuts. Hoppas att det går bra, för det är faktiskt långt att gå dit.

Ikväll hade vi julfest på ungdomsgruppen. Det var väldigt roligt. Vi åt mat, hade andakt och lekte paketleken. Jag fick en lovsångsskiva. Fick också ett halsband av Tom som han inte ville ha, det var ett kors som hade rosa och lila band. Kan förstå varför han inte ville ha det.

Nu är det bara sju dagar kvar tills jag ska åka hem. Längtar faktiskt väldigt mycket. Ska bli så skönt att få vara runt folk man känner och som man vet tycker om en. Iofs säger Filip mest hela tiden att han är kär i mig. ;) Men det förstår ju jag också att han inte är seriös, men ändå. Hehe. Jaja, imorgon och på söndag har jag saker att göra i kyrkan. Sen blir det en ledig måndag då jag ska åka till jönköping och handla julklappar. Ska nog hinna med att gå på konsert i Sofiakyrkan där bla Sofia och Susanna ska sjunga och spela. Det blir nog trevligt. Sen flyter dagarna på som vanligt, förutom att många grupper är slut för terminen så då får jag hitta på något annat, typ göra lovsångshäften och städa förråd med Ewa... ^^

Ska fundera på om det inte är dags att sova nu snart. Klockan börjar närma sig halv två och jag kan inte sova hela dagen imorgon. God natt vänner.


Kommentarer
Postat av: Louise

hahahahah my godd vad du är söt =) ska bli kul när du kommer hem. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback