Rubrik.

Tänkte att jag skulle skriva lite blogg när jag ändå inte hade något annat för mig... Frågan är bara vad jag ska skriva om. Är så längesedan att jag nästan har glömt hur man gör...

Okej. Kan börja att berätta att jag inte flyttar till Lund. Flyttar troligtvis till Habo istället. Som det ser ut nu iallafall. Detta beror på några omständigheter som jag inte orkar gå in på här. Har redan fått förtälja dem för många gånger för nyfikna vänner. Men Habo here I come. Det känns som om det kommer bli bra. Ska fortfarande vara volontär, så enda skillnaden är att jag kommer ha närmre hem och det kommer därmed bli enklare för er att hälsa på lilla mig.

Dagarna går just nu ut på att vänta på att det ska bli kväll. Alla andra går ju i skolan eller jobbar. Så jag tillbringar mycket tid framför msn. Tragiskt nog. Detta är lite av anledningen till att jag tänkte ta upp min blogg igen. Men eftersom dagarna är rätt händelselösa får jag skriva om kvällarna istället...

Just det. Innan jag glömmer. Idag fyller min kära syster 17 år. Grattis Maria! Det innebär fin middag och förhoppningsvis efterrätt hemma. Det är ju alltid trevligt. Sedan bär det av till kyrkan. Jag gillar att vara i kyrkan. Usch vad jag kommer sakna alla människorna där när jag flyttar...

Imorgon kväll blir det kalas. Vilket innebär ännu en present. Det var väldigt vad folk ska hålla på och fylla år. Först var det Sofia (är fortfarande skylldigt Nadia pengar för det). Sen var det Linn (är fortfarandet skylldigt Linda pengar för det). Sen var det Meffes inflyttningsfest, Maria fyller idag (fortfarande skylldig mamma pengar för det...). Och i morgon är det Louise-kalas och på fredag Maja-kalas. Jag kommer bli pank... Men det kan ni kanske vara värda kära vänner.

Oj hittills har jag ändå lyckats få ihop ett ganska långt inlägg om ingenting. Jag har det fortfarande i mig alltså. Men jag skulle nu kunna citera mig själv. Äsch det verkar mobbat. Läs slutet av förra inlägget istället och om du inte förstår vad jag syftar på så är det du som är trög. Punkt.

Det var nog det jag hade att säga... Bäst att avsluta innan det blir allt för trist. "Hon är ju urtråkig, jag dör av tråkighet" för att citera en polak. Så ja. Nu var det slut.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Woho! Bloggande ÄR faktiskt rätt trevligt.
Tyvärr uppdaterar jag långsammare än alla i världen men tja... Kul att se att du är aktiv. :-)

Postat av: Anonym

WOW, välkommen tillbaka. Blev NÄSTAN sugen på att skriva ett inlägg på mig egen blogg. Tveksamt. Får se vad som händer. Vi ses ikväll darling. krampuss

2007-08-28 @ 16:50:46
URL: http://lindyhopp.blogg.se
Postat av: Louise

nämen människa! KÖP inget dyrt till mig, eller nåt alls.. det ju tårtan som är grejen, och att träffa dig innan du åker, inte att jag ska roffa åt mig alla presenter.. tänkte inte ens på det när jag bjöd in folk jue!

2007-08-28 @ 23:08:35
URL: http://www.metrobloggen.se/iakttagelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback