Habo here I come!

Äntligen, efter mycket strul, har nu mitt liv ordnat upp sig. Jag flyttar inte till Lund, vilket säkert många fortfarande tror eftersom jag är dålig på att höra mig till folk. Nej jag flyttar till Habo. Det ligger endast 1½ timme bort. Med bil iallafall. Jag är verkligen jätteglad för att det blev så här. Nu känns det som jag hade tänkt att det skulle kännas innan jag åkte iväg för volontäråret. Det ska nästan bara bli roligt. Klart att jag kommer sakna alla här hemma. Men ni får komma och hälsa på. Och jag ska komma hit så ofta jag kan.

Iallafall min kyrka i Habo har en ungdomsgrupp. Mina främsta arbetsuppgifter kommer att vara med ungdomar och konfirmander. Kan det bli bättre? Nej jag skulle inte tro det. Det är ju här det är meningen att jag ska vara. Jag tror verkligen det.

Jag flyttar inte förrän tidigast nästa helg. Det innebär att jag vill träffa alla mina kompisar så mycket som möjligt nästa vecka.

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Igår var jag på tårtkalas hos Louise. Det var väldigt trevligt. Alltid trevligt att träffa vännerna. När alla utom jag och Linda hade gått blev det även en del djupa samtal. Eller ja. En del samtal iallafall. Mycket trevligt. Jag tycker om mina vänner.

Hade nog inget mer spännande att förtälja. Adjöss och tack för fisken.

Kommentarer
Postat av: Louise

tycker om er med! tack för en jättetrevlig kväll med många.. ähum.. samtal =)

Postat av: maja

fisken?

2007-09-20 @ 17:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback