Vår = glass

Ja. Jag skulle vilja sammanfatta mitt liv just nu med ett enda ord. Och det ordet är glass. Glass är sannerligen mycket gott. Men jag missbrukar det lite. Hehe. På tre dagar har jag ätit glass fyra gånger. Just nu funderar vi även på att äta en gång till idag. :P Haha. Jag har tappar räkningen på glass denna vecka, för det är en del mer en de fyra... Jaja. Man lever bara en gång och glass är ju så sjukt gott.

Mamma och pappa har varit borta i helgen så jag har i stort sätt haft huset för mig själv, för Maria har befunnit sig på andra platser. Hon flänger och far mycket nu för tiden. Men det är bra för hon verkar gladare en tidigare i år.

I fredags så åkte vi ett gäng från kyrkan till Triumfglass för att få reda på att det hade stängt för 40 min sen. Samirs fel som sa att det var öppet till kl 8. :P Så vi åkte hem till mig och gjorde våra egna strutar av euro shoperglass och våffel strutar. (Notera: inte min särskrivning utan paketets). Det var mycket nice. Skönt att bara hänga med trevliga vänner.

I lördags var jag först på stans med Linda och Emma. Letade efter ett par gula skor, men de fanns inte i min storlek och sen kom vi till den andra affären när den precis hade stängt. Så det får bli en annan dag. Hade sen en mycket trevlig kväll med Jenny på kinarestaurant. Hennes födelsedagspresent till mig. Sen åt vi glass. Vi åkte hem till mig och spelade lite barnalfapet. :P Höhö. Men det var roligt att umgås med dig vännen!

Idag har jag varit i kyrkan och sen cyklat (eller nej där ljög jag. Jag blev skjutsad av Meffe och de andra cyklade) till Triumf. Där åt jag glass med Linda, Johannes och Meffe. Mycket nice i solen och allt. Väl hemma spelade jag yatzy med mamma på balkongen. Jag vann båda gångerna. Hehe.

Jag ?ter glass


Ja det var nog allt jag hade att säga. Ska iväg nu och träffa Linda och Emma. Vi ska nog äta glass. (Om någon skulle undra över helgens fjärde glass så förtärdes den i fredags på psykologilektionen tillsammans med Emma och Linda. Mums med geishaglass är allt jag har att säga om det.) Ha ett fint lov i solen och glassens tecken. (Nej då jag börjar inte bli tjatig med glass. Glass, glass glass. Undra hur många gånger det ordet nu är med i min blogg... Höhö.) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Glass är goooooooott. =) Keep on eating.
du är så söt. Kul att läsa ditt brev igår ;) Puss

2007-04-02 @ 11:03:40
Postat av: Louise

å idag blev det mer glass =)
som linda sa: keep on eating. keep on glassing =) haha

2007-04-02 @ 22:35:50
Postat av: Jakob

Najs me Triumfglass! Keep on eatin' that ice sista. Men inte för mycket bara för då blir man tjock!

2007-04-04 @ 00:16:09
Postat av: Louise

Glasss.. kolla min bilddagbok, det finns fler glassiga bilder där nu ;) det våras för glassmonstret!

2007-04-05 @ 12:03:25
Postat av: Lollo

oj jag hade visst redan kommenterat.. haha

2007-04-05 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback