Varför säljs det inga fina stövlar?

Alltså alla måste ju ha märkt att det har regnat konstant i typ en månad nu och jag antar att det inte bara är jag som är trött på att vara blöt om fötterna. Alltså åkte jag idag för att leta efter ett par gummistövlar. Hittade jag några? Nej. Varför? För att det inte finns några. Okej det finns sånna där fula gröna som man har ute i skogen när man plockar svamp... Men var är alla snygga? Jag skulle vilja ha barnstövlar. De är så söta. Men tyvärr kan jag inte knö ner mina fötter i storlek 34. Lite synd. Får fortsätta min jakt i veckan...

Mamma köpte en julklappsklänning till mig idag när jag var med... Nej just det den skulle jag glömma så var det ju... :P Jag köpte iallafall en ny sjal också, svart och mysig... Eller halsduk snarare... Eller blandning. Hehe.

Sitter här och försöker hitta inspiration till att skriva på min bok... Men det tycks inte vilja komma så därför skriver jag om mitt spännande liv här istället... ^^

Ikväll blir det myskväll! Längtar till då. Ska bara äta middag först... Är dock inte alls hungirg. Men lite mat kanske kan slinka ner iallafall.

Imorgon har vi konsert, eller vi ska iallafall sjunga på en gudstjänst. Kl 18.00 i Härlanda. Välkomna! :D

Det var nog det. Jo, igår var det exakt en måndag kvar till julafton! Och imorgon är det exakt 4 veckor. Det innebär även att det är första advent om en vecka och första december. Tiden går undan. Bara 96 dagar till projektarbetet ska lämnas in. Och när det väl är inlämnat kommer det kännas som terminen är slut och då tar ju vi studenten. Ofattbart egentligen! Men otroligt härligt efter 12 års slit.

Nu ska jag sluta babbla så ni orkar läsa med. :P Hur många är det som läser min blogg egentligen? Kommentera så jag får veta vetja! :P Puss puss

Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Jag läser.

2006-11-25 @ 18:37:45
Postat av: emmy

jag jag =)

2006-11-25 @ 19:41:01
Postat av: Jenny

JAG GÖR! ;)

Postat av: Lollo

å jag. Jag tar studenten om exakt 187 dagar, appro på dina nedräkningar^^

2006-11-25 @ 22:29:55
Postat av: katta

du e sweeet :)

2006-11-25 @ 22:59:26
Postat av: Anonym

Hej! Kom till Sticky Fingers på onsdagen den 6/12 när Kusowsky spelar på 100% osignat! Fri entré 20.00-21.00. Entré efter 21.00, 60:-. Gå in o lyssna på vår myspace! Du kommer inte att ångra dig!
Mvh / Kusowsky

2006-11-30 @ 00:12:53
URL: http://www.myspace.com/kusowskymusic
Postat av: maja

jag gör, i alla fall just nu :)

2006-12-07 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback