Helg

I helgen har mina kusiner varit här. Det var väldigt roligt! Tycker om dem en massa. Sen var vi på fest eller vad man ska kalla det hos Gitta för att fira farmors 80-års dag. Trevligt trevligt. Farmor blev väldigt glad för att vi sjöng och så. Hade övat in en sång alla vi fyra kusiner och så sjöng jag och Maria en sång.

Har fått lite smått panik. Jag borde verkligen plugga till Kultur- & idéhistoria provet, och jag border verkligen skriva på min himla PA-bok, och jag borde verkligen öva på en sång, och jag borde verkligen öva på pianot, och jag borde, och jag borde, och jag borde... Orkar inte! Trots att jag knappt har något att göra i skolan i år är det redan alldeles för mycket... Jag klara det inte just nu!

Nästa helg ska jag på ledarutbildningsläger... Orkar egentligen inte det heller... Har faktiskt ingen lust alls. Men jag antar att jag måste för det är redan betalt och det har kyrkan betalat. Ganska mycket pengar också... Åh... Jaja. Det blir nog bra med det också.

Ikväll ska jag gå och lyssna på pappas kör. Det kommer nog bli bra. Skönt att tänka på något annat. Känner paniken stiga lite...

Tur att det finns fina speciella vänner som kan lysa upp min störda vardag! (L) Love you

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet, love you too honey!

Postat av: Anonym

vardagen är väl inte alltid störd...eller?

2006-11-15 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback