Bloggilogg

Nu har även jag anslutit mig till alla andra och skaffa mig en sån här blogg. Kul va? Inte för att så många kommer läsa för jag tänker inte berätta för någon att jag har en blogg. Hihi.

Iallafall... Nog om det. Idag har vi spelat in skiva hela dagen. Det blev nog väldigt bra hoppas jag. Vi är ju 3:or så vi måste låta bäst. Hehe. Man kan ju hoppas att vi gör det med. Men det dröjer nog ett tag tills den är färdig.

I helgen kommer mina kusiner och farmor hit. Kusinerna kommer idag och ska bo här. Vi ska nämligen fira farmors 80-års dag. Så det kommer nog bli roligt. Jag och Maria ska sjunga för henne. Och så har mamma och pappa typ skrivit en text till någon låt till henne. Så den ska vi också sjunga. *Musikfamilj* Hehe.

Snart ska jag kanske träna med Jenny. Om hon har tid. Jag är så ohurtig så jag behöver verkligen träna lite. Och det är mycket roligare att träna tillsammans med någon, speciellt Jenny! (L)

Nu ska jag äta pizza. Mums.

Kommentarer
Postat av: Lollo

*Stolt* är visst en av "de utvalda" som får läsa..
Va kul att du har skaffat blogg - nu kommer jag alltid vara up to date med ditt liv =)det är fördelen med bloggar.. skulle aldrig skaffa en själv dock.. har bara skrivit några ganska opersonliga på Myspace, dom kan du ju kolla om du skaffar det nån gång.

2006-11-10 @ 18:11:57
Postat av: Jenny

Klart jag är rolig att träna med sötnos, vi kommer bli biff! ;)

2006-11-11 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback