Adventskalender

Okej... Jag förväntar mig att typ 7 personer läser min blogg... Jenny, Hjalmar, Katta, Lollo, Linda, Emmy och Rebecca. Så förväntar jag mig att ni nu ska följa den dagligen fram till julafton därför att jag tänker ha en adventskalender här. Visst är det roligt? Dessutom går den ut på att skänka julglädje till folk som inte är lika lyckligt lottade som oss. Så se till att samla ihop mycket småpengar tills imorgon... Nu tänker jag inte säga mer vad den går ut på! Hihi. Men jag tänker då göra den och förväntar mig att iallafall någon av er också gör det! 

Nog om det... Lite överraskning måste det ju vara. :P Denna dagen har varit piss alltså... Orkar inte dra allt jobbigt som hänt men dagen avslutades med att busschaffören inte släppte av mig på min hållplats... Kul, jättekul... ^^ Dock slutade den ganska bra när det visade sig att Edvin hade manuset MED repliker i till sound of music! :) (Vi fick nämligen ett idag som bara innehöll noter och vi ska sätta upp den som sceniskt musikprojekt) Så det där gjorde typ hela min dag. Det visade sig även att jag kan få det imorgon på bussen (om jag kommer liiite för sent... :P) så det är ju jättebra! :D Ibalnd går allt faktiskt som man vill. 

I helgen måste jag plugga för mitt dumma gehörsprov. Usch... Men det går säkert bra... Öh... Men nu ska jag försöka tänka positvit för en gångs skull. Hehe. Lyssnar på våran julskiva. Det låter ända bra för det mesta. Är kanske inte hela nöjd med min ensamble låt då men... Man kan inte få allt här i världen. Köp gärna skivan, pengarna går till Stadsmissionen. Kostar endast 100 kr. Bra julklapp till mormor eller nåt. :P 

Nu ska jag gå och läsa i Bibeln så from som jag är... Nej råkar faktiskt ha läxa... Hehe... Ha en fin kväll allihoppa. Jenny vi ses imorgon på träningen! :P *skryter om hur duktig jag är som tränar* Puss puss 

Kommentarer
Postat av: Lollo

smart att skicka låtar till höger och vänster om du vill sälja skivan ;P men kram på dig, tur att dagen slutade bra iafl:)

2006-11-30 @ 22:06:24
Postat av: Jenny

Om jag har 100 kr över den åttonde så ska jag köpa den sötnos! Men jag måste se till att jag har något att köpa födelsedagspresenter för.. Anton fyller år idag, Michael på onsdag och Sis nästa fredag. Aaaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback